TRAŽIM CURU

bash sam nesh kopala po netu i, kak bi bisso reko, slučajno sam upisala na google tražim curu...i naišla sam na zanimljive oglase...pa ak nekom treba muska ruka il noga javite se...(zeleni maslackec nej se stidit)

Tražim curu
E-mail: boris.cepin@egro.hr
Telefon: 098 317 392

Kavalir španijel sa uzgojnom dozvolom rado bi upoznao odgovarajuću djevojku radi zajedničkih potomaka. :-p
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tražim nježnu curicu
E-mail: tea.cop@t.ht.hr
Telefon: 098 350 318

Ja sam Medo, alpski brak jazavčar, star 3,5 godine, uredan, prava maza i sretan što sam dospio u obitelj koja me obožava i koja me spasila od hladne zime jer se svojim pravim gazdama nisam baš sviđao. Imam kuću, spavam u velikom krevetu, a imam i krasan vrt koji bi htio detaljno pokazati mladoj dami s kojom bih htio imati potomke. Boja kose nije bitna.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Tražim ženku Aljaškog Malamuta
E-mail: n.dovbenko@elektroprivreda.ba
Telefon: 061/701-161

Imam nepunih pet godina, živim u Sarajevu i tražim ženku Aljaškog Malamuta za rasplod staru oko tri godine.Za sve kontakte:061/701-161
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja sam dečko tvog života
E-mail: paps@net.hr
Telefon: 098633475

Vrlo šarmantan i umiljat shi-tzu voljan se družiti i spreman za parenje.Živim u Baranji i ja i moji gospodari smo voljni primiti kujicu za druženje sa mnom.Samo nazovite moju gospodaricu i ona će vam sve objasnite i dati podatke o meni.Inače porijeklom sam iz Mađarske i skoro sam cijeli bijel s malo smeđih paleža.Javite se.




nježni labrador traži djevojku
E-mail: bogdanam@hotmail.com
Telefon:

rođen sam 01.07.2004. godinu sv. Ivanu Zelini, nikako da nađem ženu jer su mi sve današnje prijateljice kastrirane, nažalost nemam sliku na PC-u da vam je pokažem ali mogu vam poslat mms-om bijele sam boje i imam sexy ožiljak na nosu, visok sam i zgodan volim jest i obožavam žene. oskar



Tražim curu
E-mail: ajuricmo@net.hr
Telefon: +38763318289

Zovem se Dante (pravo ime Gery), oštenjen sam 20. 10. 2004. Trenutno živim u Mostaru (BiH), ali često boravim u Zagrebu. Kažu da sam živahan, da češće pravim nered nego što mirujem, volim dugo spavati, ne volim biti sam. Dobar sam čuvar, 'podivljam' na bilo kakav čudan zvuk. Imam sve potrebne papire, slike su priložene. Ako se sviđam Vašoj mopsici, kontaktirajte Anu...





Tražim curu
E-mail: miro.trippar@valamar.com
Telefon: 0915816952

Rhodesian Ridgeback, star 3 godine, CH. vrhunksih roditelja, traži curu, neiskusan, no snaći ču se




Njemački ovčar za parenje
E-mail: mariosmajla@yahoo.com
Telefon: 098/677-157

Nikada još nije imao curu pa ako tko želi da ju oplodi neka nazove. Karlovac
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



traze se zgodna mopsica za parenje
E-mail: maritabonacic@yahoo.com
Telefon: 098758889

Ja sam Kan, imam 2,5 godine, rodjendan mi je 17.07, rak sam u horoskopu i pravi obiteljski tip. Mislim da sam jaaako neodoljivo zgodan, al prilozio sam fotke pa procjenite sami... :) Ako me budete zvali Marita ce se javiti na telefon, ona je ok, diskrecija zajamcena.. :) (moze i na maritabonacic@yahoo.com)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Špringer španijel traži djevojku
E-mail: malennna_1@net.hr
Telefon: 091 594 04 54

Špringer španijel čistokrvan bez papira star godinu i osam mjeseci traži ženku špringer ili engleskog španijela za osnivanje potomstva, na području Osijeka. Za detalje i slike javiti se na e-mail.


Labrador traži komada!!!
E-mail: lik_arek@hotmail.com
Telefon: 0989577988

Ja sam frajer u najboljim godinama (4 su mi godine),izgledam mrak, crn sam=) Do sada u povjerenju nisam imao ljubavnih iskustava što ne iskljucuje da sam vrhunski ljubavnik! Moji ukućani su spremni pomoći u ostvarenju mojih ljubavnih želja. (dopeljat će me kud god bude trebalo) Šifra: zaljubljeni Ličan Bili bismo stvarno zahvalni da se netko odazove na ovo (naravno ako imate kuju labradorku)!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Yorkshire terrier
E-mail: joemaglica@index.hr
Telefon:

Tražim curu! Mlad (17 mjeseci), zgodan, spreman za akciju. Pišite mi na: ifanica@gmail.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ljepotica pavao
E-mail:klarawolf@net.hr
Telefon:mada-nebi-još-i-to

ja isto tražim curu...jednu lepu tamnokovrčavu...iz francuske...jucer je pala na bordanju i strgala fotič...jako ju volim...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

e da svi idite na moj deviant i komentirajte....
...ak ste zaboravili klarawolf.deviantart.com



14.03.2007. u 22:18 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari bi/ne tu bi?

opis livade

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je livada za sve ljudove koji imaju nešto za reč.svi su dobrodošli i smiju se ljubiti,grliti,razmnožavati i voljeti na ovoj livadi.

nešto beskorisno što vam može koristiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
janis joplin offical
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
janis joplin

AJ NID AE HELP!
trebaš li stručan medicinski savjet?
doktor žikki ima rješenje za sve vaše probleme
ili pak želiš upoznati neku novu osobu?
samo za posebne...smokva haer
nemožeš spavati?
pričice za laku noč


SLIKICE!!!!!!!!!!!!!
moj deviant
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj photo...hi...

neznam slikati al nema veze...jednog dana kad se smanjim pokazat cu vam...

sexy cvetiči

deca cveča

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zeleni maslačko iliti rufus


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
uplakano dete iliti klara wolf



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
đuli morning iliti lidač (dobro brie...bar kolko se sečam)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja cura ili dečko...još se nezna:)

ritz
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
žikki...inače jedan od največih hippia al još nije svjestan tog


tomij iliti tomij


andrej iliti moja jedina prava prijateljica koja me vodi u kino



deca smeca
iliti punkeri


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dodo d graditelj

Image Hosted by ImageShack.us
mnogo sexualno privlačan punker


izbačeni s livade

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vudstok iliti isus